skip to main | skip to sidebar

löytäjä saa pitää

26.8.2010

But you obviously, you didn't want to stick around

Lähettänyt heinimarie klo 18.31  

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Blog Archive

  • ► 2011 (2)
    • ► heinäkuuta (1)
    • ► maaliskuuta (1)
  • ▼ 2010 (83)
    • ► joulukuuta (7)
    • ► marraskuuta (10)
    • ► lokakuuta (17)
    • ► syyskuuta (6)
    • ▼ elokuuta (8)
      • Thinking is one of the most stressful things I've ...
      • You can still ruin my day
      • Basically, I wish that you loved me
      • But you obviously, you didn't want to stick around
      • Tell me that I'm special even when I know I'm not
      • Et si ça fait mal c'est parce qu'il comprend pas
      • Eilen mietin sinua niin kuin mietin ennen
      • You'll never know me, I'll never know you
    • ► heinäkuuta (8)
    • ► kesäkuuta (3)
    • ► toukokuuta (4)
    • ► huhtikuuta (14)
    • ► maaliskuuta (6)

Lukijat